Klachtenafhandeling Do Care

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Meld dit altijd! Do Care zoekt graag samen met u naar de beste oplossing. Do Care streeft altijd naar de beste service en vindt het belangrijk om naar u als klant te luisteren.

Wij adviseren u de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Heeft  u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht? Vertel het ons door een e-mail te sturen naar info@do-care.nl of door een brief te sturen naar:

Kappersgroothandel Do Care
Groningerstraat 16
9231 CM Surhuisterveen

Vermeld altijd duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Heeft u schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade. Schades dienen direct te worden gemeld.

Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Do Care zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.

Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:
Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.

Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Do Care. Wij streven er naar om in goede samenwerking met u als klant tot de beste oplossing te komen.

Klachtenafhandeling

U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

Do Care zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren via e-mail of  telefonisch contact met u op nemen om de klacht te bespreken en tot een oplossing te komen.